Sista träningspasset innan tävling

 

Idag på morgonen klockan 05:00 var jag helt ensam på Malkars. Jag körde mage och 1 timme cardio + lite posering. Min vikt imorse var 97,2 kg. Jag har gått ner 2,6 kg på 2 veckor vilket var mitt mål!

 

Idag var min sista träningsdag innan tävlingen som är på lördag. Idag klockan 16:00 körde jag lite bröst och axel träning. Sista veckan blir det som sagt bara vila, och jag ska på min sista massage imorgon.

 

Sista veckan innan tävlingen äter jag precis som innan. Ska bara vila och posera lite denna veckan. Just nu är det 10 stycken anmälda till tävlingen i min viktklass, det ska bli så kul.

 

Jag ska dricka ca 6 liter vatten mån-ons. 3 liter tors och 1½ liter fredag. Slutar med saltet 36 timmar innan så man ska torka till.

 


Kommentarer
Postat av: Martin

Ser riktigt bra ut nu! Starkt jobbat med vikten - Lycka till på lördag!

2011-04-04 @ 12:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0