Uppdatering

Tack för all positiv kritik, kul att det är så pass många som kommenterar! Träningen går riktigt bra. Idag vägde jag 102 kg på Fredag morgonen, ska äta mycket kolhydrater imorgon på Lördag för att fylla på. Jag kör en timme cardio varje dag och har gått från kött till fisk 3 gånger om dagen. Inget fett och och lite mer kolhydrater bestående av gryn, ris och potatis för min del! Mår mycket bättre nu när jag får väga lite mer än när jag tävlade som classic kille, där tävlingsvikten fick vara max 89,4 kg ;) Ha en riktigt trevlig helg, för det ska jag och min mysiga familj ha!

 

 

 

Denna bilden togs bara några få timmar innan jag tävlade i Varberg Sweden Gran Prix, Maj 2009.
Här väger jag 89,4 kilo exakt!




Med endast 1 poäng från att kamma hem första placeringen, vinnaren blev världsmästaren Wesley Van Staveren från Holland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0