Farsdag/Grattis Ahmad

En lugn farsdag's helg har passerat.
I lördags hade vi en catering på Odd Fellow huset med 75 pigga damer, ett glatt gäng som uppskattade maten vi serverade. Vi ska leverera mat till dom den 10 december igen, Huu nu går det fort till jul!



Träffade även Martin Palm en stund på lördagen en kille jag ska coacha på Luciapokalen ,det ska bli kul att följa honom, hans blogg hittar ni här.



I söndags blev det ett tidigt träningspass och sedan farsdags middag hos svärföräldrarna, alltid lika trevligt.
Min vikt ligger i dagsläget på ca 115kg jag ser till att äta och träna ordentligt, efter jul och nyår drar jag ner på käket igen.



Vill även passa på att gratulera min goda vän Ahmad Ahmad och hans fru Rawa som fick en dotter den 11-11-11
STORT GRATTIS TILL ER & STOREBROR JON!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0