Fettmätning

 

Igår onsdagen den 31/8 var jag för andra gången och gjorde en fettmätning hos Jenny på Malkars. Jenny använder sig utav en calippomätare då hon mäter på 12 olika punkter på kroppen och då får hon ett svar på hur mycket underhudsfett man har. Jag hade 5,4 procent med en morgonvikt på 103 kg.

 

 

Denna mätning kan jag varmt rekomendera. Både Jenny och Jesper på Malkars har stor kunskap om träning och kost. Boka gärna en tid hos dom för stora eller små förändringar.

 

 

I övrigt så funkar dieten bra och räknar med att tappa ca 1 procent fett med en viktminskning på cirka 3-4 kg. Är ganska sliten, den mesta energin går åt till träning, jobb samt cardio. Äter mest kolhydrater och protein vilket funkar bäst för mig. Nästan inget fett alls.

 

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0