Fredag

Ja så va man framme vi den fredagen det är dax att åka mot Göteborg och väga in sig....
 
Har en hel del att hinna med på jobbet innan det är dax, ett par hundra ( 600 ) snittar, ett hundratal jul tallrikar med små varmt, tre smörgåstårtor, 10 pajer ett par hundra lunch, Rubores luncher och landgångar .....oj oj oj tur att vi är mycket personal.
Vi har 80 ätande på lördag och catering på söndag så det är tur att vår personal kan jobba då också  :)
 
 
Veckan har funkat perfekt och jag har följt mitt upplägg, har sovit oerhört lite men så blir det alltid för mig de sista dygnen, alltså inget ovanligt för mig.
 
Har kört på med mina kundpass och fått fler nya kunder till gymmet, Varmt välkomna !!
 
Vill också passa på att tacka för all fin respons ang tävlingen och ser fram emot att få delta i Luciapokalen.
 
Har blivit erbjuden att vara med i Body nästa år........håll utkik
 

Tyvärr har det inte funnits energi till att fota några fler bilder innan tävlingen men lovar att det kommer efter helgen....:)
 
Nu kör vi .....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0