Odd Fellow

Lördagens beställning gick jättebra och smidigt, damerna började äta vid 14 tiden och vi var färdig diskade och klara vid 17 tiden så det blev inte så sent. Det är fina lokaler i Odd Fellowhuset, damerna dukar alltid själva precis innan vi kommer med maten och det finns alltid ett gäng pigga damer som hjälper till att bära ut alla tallrikarna. Tidigt på söndag morgonen blev det ett axelpass med Marie sen åkte vi till Vissefjärde på dop då en av mina kusiner fått en pojk:) Alltid trevligt att träffa sina syskon med barn och barnbarn.






Kommentarer
Postat av: Bernt o Inger

det är mycket viktigt att träna o jobba mycket utan stress, kroppen mår bra jag märker på mej själv jag är inte trött så ofta. upp kl 6 varje morgon en timma vila efter lunch sedan hålla i gång till kl ca 12 -01 om nätterna allt är gott. i år är jag 69 år o blodgivare i 50 år i år tack ... Bernt...

2012-02-14 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0