Regn regn och regn

Oj oj oj hur mycket kan det regna egentligen !!
 
På gymmet är det iallafall alltid solsken och glada miner :)
Tre nya kunder som köpte årskort i veckan och super trevliga Daniel som till vardags bor i Oslo är hemma i Kalmar nu för lite semester och tränar hos oss då han är hemma, har kört pass med Åsa som jag tränat tidigare i våras samt med Lasse från Nybro som är 74 år UNG. En kanon farbro med jätte mycket vilja och humor, helt underbar som små sjunger i duschen efter passet :) Härligt 
 
Har även kört med Sebastian Seger och med Christer, har även kört på med min egen träning innan jobbet som vanligt och jag känner mig stark och pigg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0