Fredag och jobb i kväll

 En kanon vecka har passerat med många goa pass på gymmet och fullsatt matsal på luncherna :) och fler kunder till gymmet. 
Har kört min cardio på morgonen och mina muskelgrupper på eftermiddagarna efter mina kundpass, det funkar kanon bra.
Dietandet funkar bra men det blir inte riktigt samma kropp som träder fram som vid SM förra året, har fokuserat mer på bröst träning detta året och mindre på benen och det har gett resultat tycker jag.
 
Vi är 14 goa " gubbar " i min klass nu som är anmälda, det är riktigt kul att det blir så många, härligt :)
 
 

Veteraner

 
 
I kväll ska vi jobba en stund för Calmar Sunds Golv kommer och ska ha lite After work, det blir ett 30 tal som ska dricka lite öl och ha trevligt :)
 
 
På lördag är det dax för middag på Öland hos mina föräldrar......trevligt :)
 
Det blir nog ganska lugnt i övrigt en del cardio och träning, nästa vecka kör vi med det första julbordet på söndagen......sen blir det att laga julmat nästa alla dagar i veckan fram till Julafton :)
 
 
TREVLIG HELG !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0