Ja så var det fredag....

    ...igen :)
Nu är det inte länge kvar....:)
 
 
Har varit pigg denna veckan, varit på gymmet redan innan 01:00 för att köra cardio...älskar denna stunden.
Sedan till jobbet för att baka bröd .....brukar hinna sova en stund på soffan när jag eldat upp, det brukar bli 20-30 min innan det är dax att börja med maten och personalen kommer.
 
Är pigg på jobbet och på gymmet men i övrigt blir det inte mycket gjort, sparar mina krafter och orken för den tar fort slut. Jag har för vana att sova lite och ju närmare tävling det blir ju mindre sover jag, därav 2 "power naps" nu dom sista veckorna. Har kört en hel del kundpass denna veckan, bla med en kille som heter Alexander....kommer ett repotage om honom efter helgen :)
 
 
Har bokat in massage hos Peter ....tre fredagar ...
 
 
( gamal bild )
 
 
...det är så behövligt och skönt nu när det börja närma sig.
 
 
 
Helgen i övrigt är in bokad med en middag hos svärföräldrarna + Annas syster med familj....trevligt :)
 
 
 
 
Annas och mina föräldrar ska åka till Gran Canaria tillsammans 
 och de blir borta i 4 veckor så vi ska passa på att umgås innan de sticker i mitten av December, vi firar jul på olika håll allihopa i år.
 
Våra veckor fram till jul är helt uppbokade nu och alla helger fram till julafton är fullspäckade....
 
 
 
Önskar alla hundratals bloggisar en kanon helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0