Att skriva en blogg.....

....är inte alltid lätt, då de flesta läsarna har olika behov, men det är oerhört roligt, vi får ofta mail om olika önskningar, många handlar om enkla recept på maträtter olika bakningar med hälsosamma ingredienser, nyheter inom idrott och hälsa...men de flesta vill ha tips på snabba goda nyttiga maträtter :) och hjälp med kosttillskott osv...
Och bloggen heter ju växercafeblogg så per automatik så handlar det ju om sånt som vi kommer i kontakt med i vår vardag på jobbet och gymmet men ibland även lite privat.
 
 
En del vill ha svar direkt till sina egna mailadresser för att få vara lite mer privata, andra kommenterar på bloggen och då svara jag där direkt. Många vill också ha träningsupplägg....
men det är viktigt att komma ihåg att ingen av oss är födda likadana, det är därför individuellt med träningsprogram och om hur bra kroppen svarar på olika träningsprogram.
Av den enkla principen skriver vi inte om träningsprogram här på bloggen, för min syn på träningsprogram är att dom är väldigt personliga med inriktning på just den personen.
Det finns ingen "mall" som passar alla, inga genvägar utan alla upplägg är personliga, så därför bör man sätta sig ner i lugn och ro för att titta på just sina egna personliga upplägg av träningsprogram. Men tips och råd delar jag gärna med mig av.
 
 
 
 
 
 
 
Fråge-stund för den som vill går att göra på [email protected] eller här på bloggen, klicka bara på kommentera och skriv din fråga.
 
 
ps: Alexander jag har försökt att svara på ditt mail men det returneras hela tiden, ta kontakt igen eller ring mig 0707-141210 / Jimmy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0