Fredag.....

..... och det känns skönt, med två lediga dagar.
Nu är vi innne i November och det är mörkt tidigt på eftermiddagen.
 
 
 
 
 
Jag kör i vanlig ordning på med cardio på morgonen, och har fortfarande mycket energi trots att den tryter straxt efter lunch, och då måste jag hem för min middagsvila.
Tränar på eftermiddagarna, både kunder & själv men kvälls cardion körs utomhus, känns viktigt att få komma ut i friska luften en stund varje dag.
Så det blir att promenera......med reflex för det är såååå mörkt....
 
 
 
I gårkväll ( torsdags) va vi på en föreläsning med Mats " Linkan" Lindkvist Billmark i Kalmar Salen,
 
 
 
en kund till oss som är otroligt inspirerande att lyssan på, han pratade om stress oro & ångest.
 
Jag som är "den obotliga optimisten" tyckte att det var en givande föreläsning, med ett par "klockrena" inslag av tex ett konstigt fokus på det negativa.
 
 Mats pratade om en kille som varit med på Jeperdy och flera andra tv-tävlings program och vunnit det mesta men som fick en "black out" i sista tävlingen och svarade fel.
 
- Vad blev kommentarerna när han kom hem till Kalmar ??
Hur f....n kunde du svara fel, din planta.

....inte som det borde vara....
-Men vad duktig du har varit som kunnat svaren på så många frågor, och kommit så långt i tävlingen.
 
 
Jag försöker alltid fokusera på det positiva, för jag är en positiv människa !!
Vet inte varför det är så men det har alltid varit så, positiva människor är roligare att lyssan på än massa skitsnack, det skadar bara en själv precis som Mats också sa.
 
 
 

 
Han och hans fru Susan har ett företag som heter "Livskraft Sverige" där de jobbar med föreläsningar, ger ut böcker ....osv.
 
I eftermiddag blir det träning med Per Eriksson vi ska köra bröst och rygg....härligt
 
Helgen i övrigt blir ganska lugn, vi är bort bjudna på lördag....trevligt :) sedan blir det kanske att räfsa lite till och vila :) .....och träna
 
Önskar alla en trevlig Halloween helg :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0