Fredag

Veckan har gått fort och jag sover mindre och mindre på nätterna, men behöver verkligen min middagsvila för att återhämta mig ordentligt. Det har hänt mycket på kroppen, benen och ryggen släpper det mycket på trots att vågen står på 100 kg fortfarande.
 
Käkar min gröt med ägg vita på morgonen och sedan kokt fisk med broccoli tre gånger/dag
samt kessella med grape på kvällen + mina drinkar och mineraler osv.
 
 
 
Helgen blir lugn, vi prioriterar gärna lugna helger då det är mycket jobb i veckorna :)
 
Har börjat titta på Liza Marklunds serie om Annika Bengtsson... någon som sett den ?
 
 
Helt okej serie med enskilda avsnitt om Annikas hektiska journalist liv, hösten är verkligen filmens och tv:s tid.
 
 
En annan sak som är härligt är att elda i täljstens kaminen på kvällarna....tycker verkligen det är rogivande med en brasa.....de som känner mig vet att jag älskar solen och sommaren mest men att elda är inte så dumt heller...( denna modellen har vi, bild från google )
 
 
 
 
 
På söndag har vi öppet en stund då Kalmar FF spelar mot Malmö, :)
 
4-4 mot Tyskland i tisdagskväll känns fortfarande underbart, man kan inte annat än förundras hur det va möjligt, på en halvlek vända hela matchen...Det är verkligen ALDRIG för sent...
 
Trevlig helg till er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0