Fredag

 
    En bra vecka med fullspäckade dagar, märks att man dietar igen då jag knappt sover något på nätterna. Vet inte riktigt varför det blir så men mitt sömn behov är oerhört litet från bärjan och när jag dietar blir det ännu mindre, men min middagsvila är alltid den samma = efterlängtad och behövd :)
 
Har varit på Biltema i veckan och informerat chef och personal om kost och träning, de fanns en efterfrågan om hälsovård från företaget så givetvis åkte jag dit :)
 
 
 
 I går torsdag var vi på ett ställe mellan Ljungbyholm & Smedby för att sätta upp två tält,( det regnade hela tiden, hhhmmmm.....) det ska vara hundtävlingar/utställningar där fredag-söndag, men som tur är så får dom bättre väder :)
 
 
Det blir i vanlig ordning mer mat på lördag och ett besök i Kalmar Salen, för en konsert med Queen, det ser jag fram emot, de fick sån kanon fin kritik förra gången dom var här.....
 
 
 
 
 
 
.... sen blir det så klart träning, och på söndag har vi öppet då Kalmar FF möter Djurgården, mellan 13:00-15:00
 
Hjärtligt välkomna !!
 
På söndag kommer det upp lite bilder från Gym kvällen med vad och triceps träning .....
 
 
Måste faktiskt säga att dietandet är riktigt roligt denna gången, det va ett år sedan sist och jag märker att det är själva dietandet som jag trivs med inte själva tävlandet i sig, utan mer som en match för sig själv att vinna varje dag, dessutom märker jag att kolhydraterna endast gör mig seg, trots att jag vet att jag behöver dom resten av året för att orka och växa.
Har oerhört mycket energi under mina diet perioder, vilket gör att dagarna fylls med mycket aktiviteter.
Härligt när det känns lätt....men jag vet av erfarenhet att det kommer tuffare dagar/veckor.
 
 
 
Trevlig helg :)
 
 
Hej Julia kul att du följer vår blogg enda från USA, hoppas du ska trivas där och jag ska ta redan på hur jag kan hjälpa dig, vi saknade dig på senaste "mötet" .
Mailar dig så fort jag kan :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0