Fredag och ledig helg

    En härlig vecka har passerat med många goa träningspass för både mig och mina kunder :)
Kör på som tidigare veckor med tight diet i veckorna och lite mer mat på lördagarna, det funkar perfekt för mig då min kropp svarar direkt med bra resultat som följd.
 
Det blir en lugn helg för oss, ska börja se den nya säsongen av ....
 
 
....en serie som är helt beroende framkallande... och i förra veckan kom fortsättningen med en ny säsong ut..
 
 
 
På lördag blir det MMMAAATTTTTT i stora lass och en tur med cykelbåten över till Färjestaden ..
 
..det står fika i Mörbylånga på schemat denna gången något mysigt ställe som vi blivit tipsade om...
återkommer med bilder och ett betyg.
 
Söndag blir det träning morgon och kvälls pass och sedan är det dags att plocka in trädgårds möblerna för denna säsongen, fasiken vad fort det gått, känns som det inte var så länge sedan vi tog fram dom....och fortsätta att plocka av äpplen i massor...
 
 
Trevlig helg :)
  
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0