Lördag = ätardag

          Frukost tidigt för min del, leverpastej macka och kaffe framför datorn kl 03:30
 
 
 
senare blev det ris och nötkött ( glömde ta kort )samt träning....
 
hem och vila sedan blev det ..
 
 
 
fullkornspasta nötfärsbiff med tomatsås ( recept kommer senare ) samt en del tillbehör....åh älskar att vara mätt
 
 
 
 
 
sedan blev det äppelpaj med pajskalet som är gjort på cashewnötter mandel och kokos och vaniljglass till
......så gott
 
 
samt en liten bit av tårtan
 
 
 
 
....behöver jag säga att jag sover gott mellan måltiderna .....jag älskar verkligen att skilja på "deff" och ätar dagarna de funkar perfekt för mig då jag ligger extremt låg i veckorna och kroppen svarar kanon på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0