Lördag söndag

    Ja lördagar är ju "ätardagar" och det började tidigt med en rejäl gröt frukost :)
Sen blev det ett gott axelpass på gymmet, började med press bakom nacke i smithen, det blev många set även dropp set.
Följt av hantel lyft, up right rowing och hantel lyft för baksidan av axeln.
Kör med tyngre vikter när det finns mer mat i kroppen ,)
 
Åkte till jobbet och åt nötkötts gryta med potatismos efter passet....sedan bar det av till Öland för lite fika som planerat
 
 
 
...oj oj oj det fanns så mycket gott så det va nästan svårt att välja, men detta valde vi till slut.
 
 
Även lunchen intogs på Öland....det blev kroppkakor i Arontorp efter ett besök på Eksgården där det va
" hälsomässa".
 
Sen blev det en härlig stund i solen och en tupplur, med laddning inför kvällen....
 
.....som började på Krögers i härligt väder och trevligt sällskap...
 
 
så här såg det sedan ut när jag ätit upp....det blev chevre sallad till förrätt och en rejält blodig oxfile till varmrätt med underbart gott rödvin till ....sen räckte det med en kopp svart kaffe och kvällen va räddad :)
 
 
Söndag morgon och ny diet vecka.. väger straxt under 104 kg nu ...
Upp tidigt och tog 2 gr fiskolja 5 gr CLA samt 10 gr aminosyror BCAA och iväg på cardio..
det blev 30 min på bandet och magträning :)
I kväll blir det ben träning...lllööööövvvvv .
Men jag tränar bara benen varannan vecka nu då de är för tunga och stora så jag prioriterar andra muskel grupper stället
 
Må bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0