Skaldjursfrossa som kom av sig ......

   ...ja så kan det gå, det blev räksoppa istället       
 
 
 
 
 
och fläskfile med kantarellsås och det va minst lika gott
 
 
 
 
 
 
till kaffet blir det den godaste chokladen ever :) så gggggggggrrrrrrrrrrrrrr8
 
 
 
vår favorit är "sött & salt "
 
den har lite fling salt på toppen och är ljuvlig, ska man äta choklad så ska man absolut satsa på en med hög kvalitet, marabou och annat skit är bara att stå över, unna dig en bit mörk god choklad med hög kakaohalt ( minst 75 % )
 
Önskar alla bloggisar en härlig lördagkväll
 
För min del blir det att hänga vid datorn efter som Mr Olympia går av stapeln, min favorit Phil Heath är i kanon form.....men Kai Greene är jä.....vass i år .....spännande...
 
 
Phil Heath 
 
     

Kommentarer
Postat av: Helena P

Det är väl tur att smaken är så olika, lite tufft att skriva att Marabou är skit.....
När ni startade er blogg skrev ni/du /ngn om träning o olika upplägg, lite andra tankar o även annat smått o gott!
Saknar det, lite väl mkt mat o recept, tycker jag!
Hälsn från Helena som genom mitt jobb har en hel del med MARABOU att göra.

Svar: ?????
Jimmy Olsson

2012-09-29 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0