Fredag

 
 
Fredag igen...oj oj oj vad fort veckorna går, min vecka har varit full bokad ...bort till jobbet och fixa matlådor till alla klienter...ner till gymmet och köra kundpass...tillbaka till jobbet och laga mat....åh jag älskar mitt liv, jag får allt av båda världar :)
 
Trivs som fisken i vattnet med att jobba med kost hälsa & träning, har fått många nya kunder både till gymmet och som vill ha hjälp med kost upplägg och träning.
 
Har även köpt två nya maskiner till gymmet som uppskattas av alla...så härliga att köra.
 
 I helgen blir det jobb, 80 damer som ska äta Laxfile på Rebeccalogen i OddFellowhuset på lördagen samt kund träning både lördag & söndag.
 
 
 
På söndag blir det middag hos mor & far, ska sitta fint med en söndags middag på Öland.
I kväll blir det " soffhäng " & Skavlan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0