Fredag

En härlig vecka på många sätt har passerat, vi har firat min svärmor, det har varit en mycket givande tema kväll på gymmet och jag har kört många utsökta kundpass :)
 
Jag har gått igenom kost med många nya & gamla kunder, välkomnat fyra nya kunder till gymmet 
och tränat själv.
 
De nya gym maskinerna till det andra gymmet ska beställas på måndag, så det har varit en hel del fix kring det men nu är allt klart och det känns skönt.
 
Många utav kvällarna blir det fyra fem kundpass efter varandra så det gäller att planera sina dagar väl, en av mina klienter har varit på utbildning och haft ont i halsen men nu är han tillbaka och vi kör på med 
5-7 pass / vecka igen.
 
En del har undrat över kort och reportage på mina klienter och endel vill andra inte och det respekterar jag
ALLTID .
Det finns dom som vill vara anonyma, det finns dom som tränar på andra gym och inte vill/kan få den hjälpen där, och av den orsaken inte vill synas ..........men snart kommer det lite bilder.....på de som vill :)
 
 
 
Fredagen blir lugn, ett kundpass på eftermiddagen sen en middag med familjen <3
 
Lördagen blir det jobb på Rebeccalogen med ett 60 tal damer som ska äta där, och på söndag är det tre kundpass inbokade...
 
 
Jag älskar verkligen mitt liv och tar vara på varje dag....för det går ju inte repris
 
Må gott Lev väl & va rädda om varandra !!
 
Trevlig helg
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0