Fredag

Oj oj oj så kallt det varit i veckan, det är bistert att vara utomhus när det är så här kallt.
 
Min vecka har varit härlig på många sätt, kört många kundpass och välkomnat nya kunder på gymmet.
Har haft ett intressant möte med Chris på Nordic Gym, angående en klinet som jag ska träna åt honom fem pass i veckan i 12 veckor + matlådor.
 
Fått hem en del nya produkter och bokat in ett möte med en säljare på PF ( proteinfabriken ) som ska lansera märket mer i Sverige nu framöver.
 
Tiden räcker inte riktigt till men ska även dra i gång ett annat projekt som inte är riktigt klart ännu :)
 
Tränar på gör jag också men med en lite lugnare inriktning just nu, har många klienter som jag vill hjälpa och stötta som tar min mesta tid just nu, men kör igen kroppen varje vecka med en del intervall pass på cross trainern eller bandet :)
 
Skottar gör man ju också både hemma på gymmet och på krogen.........
 
Helgen blir lugn med lite träning och lite socialt umgänge, nästa helg blir det catering till Revsudden.
 
Trevlig helg, och kör hårt 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0