Nyårs löften

Är det någon som avgett ett nyårs löfte ??
 
Här kommer några saker som jag tänkte avge :
 
Prioritera nära & kära, ett liv går så fort och att vårda sina relationer är jätte viktigt för mig.
Träna på tacksamhet, det är ett motgift mot oro och negativa känslor, och jag är tacksam för så mycket.
Köp mindre - upplev mer, att leva i nuet är viktigt inte bara sträva uppåt och framåt.
Sätt rätt sorts mål, mina mål är inte samma som dina kanske, lär av andra och va ödmjuk.
Fokusera på det positiva, och stärk din mentala fokus.
Skapa egen tid, så du hinner reflektera prioritera och njuta också.
Träna dig lycklig, det ska inte innebära stress att träna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0