Om att få resultat

Om du gör som du alltid har gjort så får du självklart samma resultat du alltid har fått.
 
 
 
 
Jag blir ofta tillfrågad om att hjälpa folk att tex lägga om kosten, dieta inför en tävling eller tighta till sig inför sommaren, och oavsett vilket målet eller syftet är så går jag alltid helhjärtat inför att hjälpa just den kunden.
 
Allas behov och tycke och smak är ju så olika, man behöver ta ställning till livs situation, arbete, särskilda allergier hur mycket och ofta man kan vill och hinner träna.
 
De flesta går inför det stenhårt tar allt på allvar gör som vi kommi överrens om och ser fina resultat...:)
 
.....men ibland stöter man på.....den andra sorten som ljuger för både sig själv och andra,  som äter det man kommit överrens om + lite till med inställningen och den gamla vanan av att "nu är jag så duktig så jag kan unna mig ".....men vad händer .....jo dina fina resultat uteblir självklart....för det räcker inte med att anlita någon och tro att JAG kan göra jobbet ....nä det måste man ju göra själv med stöttning av mig självklart.
 
För några år sedan hade jag en kund som åt efter ett schema, och tränade på,  fick bra resultat till en början men som stannade vid macken och började  " unnade sig " choklad, kakor och annat sött...vad hände... jo resultaten uteblev självklart ...är det mitt fel då, när kunden inte når sina resultat .....det kan det ALDRIG bli......för man får dom resultaten man förtjänar och lägger ner möda för.
  
 Jag är bara en del i ett större beslut som en kund själv har tagit, jag kan hjälpa stötta och rådgöra samt ge tips av mina erfarenheter ....men aldrig göra jobbet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0