Fredag ......

 
 
och nu är vi mitt upp i semester tider för de flesta :)
 
Denna veckan toppas väl av ALLT REGN som kom i onsdags,,,,,det va ju inte klokt, så mycket det kom på kort tid.
 
 
 
Men som tur är så torkar det upp ganska fort :)
 
Veckan har varit full av träning jobb och personliga möten med klienter, va på ett utomhus pass med 16 andra på Skällby och tränade som brossan höll i, riktigt roligt och enormt krävande.
Har träningsvärk nästan överallt, på ställen man aldrigt känt av förrut.
I torsdags körde vi utomhus på gymmet hos oss , det är ju kanon när man kan passa på att vara ute och träna denna årstiden.
 
 
 
 
Helgen blir lugn med lite träning och återhämtning, nästa helg bär det av till Sundsvall och Tammerpokalen för tävling :)
 
Vi jobbar en vecka till sen är det dax för oss att ta lite semester, det kommer att vara öppet nästa onsdag också ( 3/7 ) sen är det den 14/8 som det är öppet nästa onsdag eftermiddag.
 
Jag kommer att finnas i krokarna så är det något som behövs så ring eller messa 0707-141210
jag kommer att vara på gymmet med mina klienter nästan varje dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Spännande med tävling! Hoppas på många bilder här på bloggen! Lycka till! Kram Lena & Håkan

2013-06-28 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0