Fredag.....

 
.....och jag tror minsann att .......VÅREN är på väg.....
 
 
Nu är det ju Mars och det räknas som en vår månad i min värld, så nu får det gärna töa alltihopa för sportlovet är slut och vi är så i behov av ljus och sol efter denna mörka vinter :)
 
Veckan har varit kanon bra, jag tränar David Berg på morgonen ( passar både honom och mig bäst ) och vi kör de flesta passen ihop, vilket funkar jätte bra. Jag packar hans matlådor så han klarar sig hela dagen, och han gör jätte fina framsteg....en härlig kille med mycket vilja...passar mig som handen i handsken.
 
Lasse Johansson och Johan Ekblad kör jag också ett par gånger i veckan och Lasse har blivit både starkare och stabilare sen vi började träna, vilket är jätte kul.
 
Johan är en kanon kille med ett jäkla driv och vi skulle nog kunna sitta på en öde ö och bara prata & prata, han är också egen företagare med många järn i elden och jag trivs så bra med honom också.
 
 
Tyvärr har kameran strulat lite men nästa vecka ska det börja dyka upp lite bilder igen ....
 
Denna veckan har jag hunnit med hela 21 kundpass....galet roligt med många nya kunder också :)
 
Vi har pratat med hyresvärden om att hyra en större del till i byggnaden....och som det ser ut nu kan det bli av inom en inte allt för avlägsen framtid.
 
I måndags kväll hade vi Smålands Motor hos oss, dom åt smörgåstårta och hade en föreläsning för sin personal om "team building " .
 
På Tisdag i nästa vecka ska vi ha öppet hus för hyresgästföreningen där vi byggt det nya gymmet, då får alla intresserade komma och titta, provträna och bli instruerade.
 
 
 
Helgen ska tillbringas på gymmet med några kundpass och på ett 20 årskalas i Lindsdal, ja och Skavlan ska jag se förståss.
 
 
TREVLIG HELG 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0