Fredag och 70 år kalas

 
 
Denna veckan har verkligen bara blivit bättre & bättre, först mörkt regningt och trist ...sedan varmare och skönare med sol som är så underbar :)
 
Kört kundpass varje förmiddag, en av kunderna, Marie Karlsson stack i väg på tränings läger på Bali nu med Chris, där ska hon vara 12-14 dagar.
 
Jag själv tränar på som vanligt med lagom vikter, känner att jag inte håller när jag lastar på för mycket.
Vikten ligger runt 108 kg och målet är att tävla på Lucia i december, ska börja dieta i slutet av juli början av augusti.
 
I kväll blir det baluns i Färjestaden, min far fyller 70 år så det ska firas med syskon & respektive.
 
 
På lördagen blir det träning samt återhämtning med lite god mat och trevligt sällskap.
 
Söndagen är det dax för kalas igen...denna gången är det Annas syster som ska firas.
 
 
 
 
Summan blir väl en helg med socialt umgänge kalas träning och vila, hoppas berkligen ni också får en go helg.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0