Fredag :)

 
 
Ja så va vi framme vid fredagen då all laddning & fokus skulle utlöpa i en tävling ...
 
Men ödet ville annorlunda, det blir ingen tävling för mig .....
 
För er som följer mig på instagram vet sedan i onsdags att det ligger avundsjuka bitterhet och osporslighet bakom detta beslut.
 
Jag har fått så mycket stöd kärlek och värme från kunder vänner familj och följare så jag blir helt matt <3
 
För mig personligen så segrade jag på min egna resa....min diet gick perfekt min träning gick kanon cardion löpte på bra.....men jag är en kämpe och jag lovar ....jag kommer tillbaka.
 
 
 
 
 
 
Ska göra mitt yttersta för att peppa stötta och uppmuntra Mattias & Marie i deras prestationer nästa helg, deras resa har dom fått göra själva men med mitt stöd.
 
 
 
 
 
 
Hoppas alla får en go helg & att ni följer med på min nästa resa mot nya mål
 
 
 
 
 
Detta är min filosofi
 
 
What comes around goes around 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fredrik M

Tur att man inte behöver tävla för att vinna! :)

2013-11-22 @ 22:50:06
Postat av: johan

hur hittar jag din instagram?

Svar: Sök på vaxergym
Jimmy Olsson

2013-11-23 @ 21:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0