Fredag och har börjat frysa.....

 
 
.... så nu börjar " HUSSE " bli klar.
 
Dieten går som på räls och allt klaffar som det ska, är lite seg i huvudet mitt på dagen men det kan nog bero på att timmarna i sängen nattetid inte är så många längre. Jag brukar få ihop 4-5 timmar iallafall.
 
Men så funkar jag ju närmre tävling jag kommer ju mindre sover jag, som tur är sover jag middag VARJE dag minst en timme så det är kanon.
 
Fryser gör jag också och det är ett tecken på att underhudsfettet är i stort sett obefintligt, finns lite på ryggen och rumpan kvar :)
 
Helgen blir som alltid om jag får bestämma lugn och ihop med mina nära & kära, fredagen Skavlan och slappt i soffan, och på lördag är vi hembjudna till ett par goda vänner som va toklänge sedan vi träffade, det ska verkligen bli jätte kul.
 
Deras hund Elsa ska visst va en riktig kelig liten mops så det blir väl kärlek där.
 
 
 
Söndag är det träning :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0