Mail

 
 
Får en del mail om olika saker som önskas tas upp här på bloggen och de allra flesta vill ha tips på bra mellis enkla nyttiga maträtter som inte tar för lång tid att laga samt en del träningstips.
 
Och just träning är ju högst personligt, jag anser att just träning och för att kanske förbättra sig eller bli starkare thightare eller mer uthållig är svårare att förmedla här.
 
Alla har olika förutsättningar olika skador och andra saker att ta i beaktning, så jag kan bara utgå i från mig själv, men för att hjälpa till med träning bör man träffas och gå igenom just livs stil och önskningar & mål.
 
För mig finns ingen mall som alla kan följa utan alla behöver ett personligt upplägg med små & stora mål för att lyckas.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0