Fredag och ledig helg

 
 
Ja då va det fredag igen :)
 
Veckorna går fort nu, dietar på och kör min cardio på förmiddagarna sover en stund på efter middagen och kör därefter min träning.
 
Lyssnar och lär av min kropp för att hålla och inte bli sjuk, börjar små tröttna på maten lite har mina dagar då det går jätte lätt och andra dagar när det helt naturligt är värre...som för alla som dietar.
 
Det viktigaste är cardion sömnen träningen maten och vilan just nu,  så ser mitt livs schema ut ett par veckor till :)
 
 
 
 
 
 
Mitt mål är att vara HELT ledig på lördagar då vi inte jobbar med catering vill säga, men med just egen träning samt kundpass. I möjligaste mån bokar jag INTE in några pass, då just lördagen känns helig för mig med total fokus på just återhämtning avkoppling och avslappning.
 
Denna lördagen kommer våra föräldrar in på en bit mat, många av de andra helgerna nu och fram till jul är uppbokade så det ska bli trevligt att få umgås med dom :)
 
Vi tänkte bjuda på detta :
 
 
 
 
 
 
 
skagentoast
buuillabaisse
tiramisu
 

 
Söndag blir det ett tidigt morgonpass samt ett eftermiddags pass :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0