Fredag & reklam inspelning

 
 
Oj oj oj vad veckorna går fort nu, och inte mig emot man vill ju till sitt mål ang tävlingen.
 
Anmälde mig mest på skoj även till December cupen i Lund veckan innan Luciapokalen och ska delta där, endast 5 veckor dit, känns skönt och det släpper konstant lite på kroppen hela tiden och jag mår prima så det är bara att köra på :)
 
Har tränat på som vanligt men ökat cardion vissa dagar och som ett brev på posten så blir man ju mer hungrig ju mer cardio man kör, så det gäller att vara finkänslig och inte stressa och dra på sig vatten eller tappa fokus.
 
Äta sitt protein köra sina pass och framför allt sova, vila och återhämta sig för att utvecklas optimalt !!!
 
 
 
Blev tillfrågad i veckan om jag ville vara med på en filminspelning ang träning och personlig utveckling så i tisdags förmiddag va det filminspelning på gymmet när jag presenterade mig och vårt gym samt hade en genomgång med en kund " Tack Peter för din insats som kund ".
 
 
Kört en del kundpass bilder finns på Instagram där jag heter vaxergym om någon vill följa med där.
 
 
Helgen blir lugn lite extra mat på lördagen och några kundpass på söndagen, lite formcheck av Mattias Allgren
" fitness mattias " samt lite genom gång av posering.
 
På söndagen ska jag hjälpa grannen att fälla några träd, kan bli intressant......
 
 
 
Hoppas alla får en trevlig helg 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0