Fredag igen

 
 
Oj oj oj va kallt de blivit nu då...
 
Övergången blev brutal !!
 
Haft en kanon vecka med goa kundpass, fler trevliga gym medlemmar som kommit till oss och egen träning som går kanon.
 
Jag lägger inte upp så mycket bilder på " deffen " här på bloggen då det är såååå mycket enklare att göra det via INSTAGRAM.
 

VAXERGYM heter jag där för den som är nyfiken på lite pics :)
 
 
 
Denna helgen är det som ni vet Skördefest på Öland, inget vi brukar åka på utan min fredag/lördag ska tillbringas vid datorn......MR OLYMPIA 
 
 
 
Vem blir det ????
 
Jag tror Kai är svårslagen i år men Anna vill att Phil ska ta hem det igen......
 
På lördag blir det lunch/fika på Öland på förmiddagen på kvällen blir det en god köttbit i all enkelhet...bästa :)
 
På söndag blir det två träningspass för egen del och något kundpass.
 
 
 
TREVLIG HELG !!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0