Fredag och tuffa dagar

 
 
Ja då va det dax att bege sig till Norge & Sandefjord :)
 
Det ser ut att bli ett magert start fält i veteran kalssen tyvärr....så jag lär bli bedömd med tungvikten med få poäng som veteran i min egna klass.
 
Jag väger i på fredag eftermiddag och tävlar först på söndag eftermiddag så lördagen blir lugn med käk och vila.
 
 
 
 
Men som det ser ut nu så blir vi dessto fler i veteran klassen i Danmark på Loaded cup, det ska bli kul hoppas att allt håller och att dieten funkar fram tills dess.
 
Min mamma är så otroligt sjuk med sin tumör på bukspotskörteln så mina tankar finns hos henne och jag är inte alltid i det starkaste skicket just nu tyvärr, men jag vet att hon vill att jag genomför detta så jag har hennes fulla stöd & det känns fantastiskt.
 
 
 
Hoppas att alla får en solig varm och härlig helg och vill ni följa min resa så kolla på instagram 
 
vaxergym eller anjilije 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

❤️Alla tankar till er denna jobbiga tid. Kram❤️

2014-04-04 @ 08:03:25
Postat av: Linda

Älskar min familj <3

2014-04-04 @ 12:25:04
URL: http://olssonlindas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0