Fredag & ledig helg

 
 
Veckorna bara rusar förbi & det är redan helg igen :)
Har haft förmånen att kunna träna på morgonen hela veckan, vilket passar mig perfekt.
 
Upp tidigt....när jag vaknar runt 02.30-03.30 in med aminon & sticker till jobbet sätter bröd degen koka såser gör mackor fixa allas matlådor från Hälsovalet....sen lite gröt & kaffe och iväg för att köra första passet.....finns inge bättre start för mig :)
 
Har då möjlighet att träna även på kvällen då det inte är kundpass inbokat på så sätt kan jag högprioritera vissa muskel grupper och "hinner" köra de flera pass/ vecka.
 
För er som följer mig på Instagram vet att jag just nu prioriterar min arm träning, så jag kör armar 3 ggr/ vecka nu under en period för att se vad det ger för resultat.
 
 
 
Helgen blir social först en middag hos mina "päron" på lördagen & sedan en middag hos Annas " päron" på söndagen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0