Ica Maxi och hälsovalet

Det var oerhört mycket folk på Maxi idag den kalkonen jag hade fått att tillreda räckte så alla fick smaka men den råa som Ica hade hemma till försäljning tog slut redan efter 1,5 timme.




Gamla som unga alla ville smaka






Den kalkonen jag hade med mig marinerade jag i citron olja och färska kryddor sedan stekta jag den på hög värma så porerna slöts och sedan på lågtemp(60grader) 3 timmar i ugnen täckt med vätska.




Det fanns många stationer att prova på olika grejer, vilket verkligen uppskattades av kunderna



Träffade båda gamla och nya kunder och knöt massor av nya kontakter

:)))


Kommentarer
Postat av: Bernt o Inger

2012-04-18 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0