Sista veckan....

....börjar snart och den ser inte ut som mina tidigare veckor, jag ska köra ett helt annat upplägg denna gången.
 
Jag väger drygt 97 kg och lär väga in på ca 95 kg som det ser ut nu, jag är oerhört taggad och ser verkligen fram emot detta, är jätte tacksam för att jag hållet mig frisk och motiverad hela vägen samt att allt klaffat med jobb och min underbara stöttande familj.
 
Jag har nött in mitt fria program och satt mina poseringar, bokat tid för spray målning och lagt fram poserings byxorna, känner mig redo helt enkelt.
 
I slutet av veckan ska alla matlådor lagas för mat som ska intas under lördagen och söndagen, känns både konstigt och spännande att det snart är slutet på denna resan, det härliga är att det finns alltid fler resor att hoppa på :)
 
 
 
 
 
 
...som vanligt ursel kvalitet på bilderna från min telefon...men men 
lite gamla bilder bjuder jag på....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jonas arthursson

man kan ju hoppas att man kan komma i närheten av sånt resultat:) lär ju ta ett tag :P

Svar: Inget är omöjligt Jonas !!Det är bara en själv som sätter gränserna, kämpa på
Jimmy Olsson

2012-12-04 @ 22:57:22
URL: http://www.nattstad.se/jonasthekid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0