50 -årig bröllops-dag...

 
.....firar mina föräldrar i morgon lördag så vi ska iväg på lite hemlig ort med dom, jag &  Anna min bror och hans fru samt min syster ( fyller 50 i år, shit vad tiden går ) och hennes man,vi har fixat med lite överraskning för dom.
Hoppas allt klaffar och blir lyckat :)
 
 
 
På förmiddagen innan vi åker ska vi jobba med en beställning på Rebecca logen, 80 damer som ska äta fläskfile med potatisgratäng & rödvinsås, dom ska äta redan kl 14:00, sen bär det av....
 
  
 ( gammal bild.)
 
 
 
 
 
Veckan har annars varit bra med fyra kundpass + mina egna och en hel del cardio.
Det har kommit in många julbordbokningar denna veckan också, så just nu finns det bara två lediga dagar kvar att boka :)
 
Trodde att jag skulle bli förkyld i början av veckan men det la sig som tur va...ska ta lite kort i helgen om det finns ork...känner mig ganska orkeslös mellan varven...får tillbaka lite energi efter måltiderna...men fisk ger inte mycket energi...
 
 
 
 
...men konstigt nog känner man sig stark iallafall....märligt !!
 
 Önskar alla en härlig helg och glöm inte att fira lilla pappa på söndag
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0