Så mycket vilja och så lite tid

            Först och främst ett STORT TACK för alla mail sms och facebooks likes ang min placering på Luciapokalen.
 
 
 
Jag är varm om hjärtat och helt otroligt nöjd, har som jag skrivit innan mått oförskämt bra med detta "lite annorlunda " upplägg inför denna tävlingen.
Mådde kanon hela lördagen och söndagen också och det har jag verkligen inte gjort alla andra gånger.
Ett extra stort tack till min vän Ahmad Ahmad som alltid är ärlig lojal och drivande.
Har hela dagen uppbokad med lunch kundfix julbord och ......smörgåstårtor, kalla jul tallrikar....osv,
jag får lägga upp bilder och blogga lite mer senare helt enkelt.
Men det går att följa oss på Facebook ,  Växercafe AB
 
Åter igen ett stort tack
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0