Fredag & första advent på söndag

       En härlig vecka har passerat, och jag mår helt oförskämt bra och har gjort under hela min diet faktiskt.
Jag har dietat många gånger men det är första gången som jag mått jätte bra under hela dieten, vilket jag är otroligt tacksam över...man vet aldrig när man börjar hur kroppen ska reagera och svara.
Jag går betydligt mer på känsla nu, det går aldrig att tvinga fram något varken en känsla eller motivation.
 
Nu går jag in i den sista veckan av dietande och den ser lite annorlunda ut mot de andra veckorna, ingen cardio .....bland annat.
 
På jobbet har vi rullat köttbullar stekt strömming & griljerat julskinka gräddat Jansson frestelse & gjort julgodis....osv
för på söndag är det första julbordet för året & dessutom första advent.
 
 
 
 
Önskar er en trevlig första advent.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0