Konkurrens

Vi hör ganska ofta (det kommer alltid från samma källa) att det skulle vara fel av oss att sälja kosttillskott & proteiner, men i restaurang-branchen (vi har varit där i 20 år som egna) är vi vana vid konkurrens vilket vi alltid tycker är bra för kunden, och kunden är ju den viktigaste stenen i hela bygget. Vi har dessutom stor kunskap inom hela området mat & Kosttillskott/proteiner då jag är aktiv inom hela området och själv använder mina produkter.

Vi värnar varmt om våra kunder och bedriver god kundvård SÅ FRAM FÖR FRI KONKURRENS FÖR VI TÅL ATT JÄMFÖRAS MED.



Måste även skriva några rader om gymmet vi är medlemmar på hela familjen, det bästa i stan MALKARS.
Vilket anläggning, dom har allt ett kanongym, alla tänkbara pass, massage, barnpassning ett jätte fint cafe..... och framför allt kanon trevlig personal :) + att dom har Jenny och Jesper som är så kunniga och proffsiga, jag använder mig själv av deras kunskap ofta.


Kommentarer
Postat av: jonas arthursson

blir nog svårt att konkurera med er eftersom man får ett sånt trevligt bemötande hos er o får tips o råd om ett hälsosamt liv och hälsosam mat och och t.ex era möten som ni erbjuder om kost o träning, finns nog inte många resturang ägare som engagerar sig så mycket i sina kunder som ni gör heller.

2011-12-09 @ 14:24:47
URL: http://jonasvikingenarthursson.blogspot.com
Postat av: Kristina

Ja, det är klart att vi måste ha fri konkurrens! Att dessutom få god hjälp i form av gedigen kunskap av Jimmy betyder en hel del när man handlar kosttilskott och diskuterar träning. Att Jimmy själv tränar och tävlar på elitnivå ger mig som kund en trovärdighet av den jag handlar av.



Håller med om att Malkars är ett utmärkt gym, proffsig och tillmötesgående personal som månar om sina kunder. Lagom personligt, där man dessutom kan få råd och tips av personal som är insatta och har kunden i "fokus".

2011-12-09 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0