Helgen

  Va och grillade som ni vet i Kalmarsundsparken i fredags kväll, det kom lite regn till en början men det klarnade upp och blev kanonfint väder.
 
Lördag morgonen börjades tidigt med ett biceps triceps pass i superset, jag kör mycket superset nu under dieten då jag älskar att pumpa ut ordentligt och då INTE för tungt, för att få fullt fokus på musklerna och INTE slita på lederna.
 
Efterpasset blev det frukost med familjen <3
 
På lördagarna tillåter jag mig att äta vad jag vill och det känns bra, efter tuffa vardagar känns det som man är värd det. Ligger på 3000 kcal i veckorna och gör av med 4000 kcal så jag går ner som jag ska och har tappat 5 kilo :)
 
Under dagen blev det lite ärenden + en fika på underbara " Krusenstiernska gården" det är sista helgen som de har öppet nu för denna sommaren.
 
 
 
 
 
Åt extra mat hela dagen med pasta och köttfärs
och ris med kyckling och broccoli.....
 
På kvällen blev det bio med STOR popcorn och choklad.....livet är härligt <3
 
 
 
 
Söndag morgon blev det axel träning med Marie, först med fem tunga set axelpress upp på 100 kg, efter det körde vi giant set hantel-swing, upp-right-rowing, utsida axel sving, pressar och baksida rodd-drag, älskar pumpen man får.......så härligt :)
Sju olika övningar i tre set av varje, kan omöjligt börja dagen bättre med bra utförande och muskelträff.
 
Nu ska vi bort till jobbet en sväng alla tältdukar ska tvättas med högtryck och hängas på tork ( blir tok tunga ) och sedan vikas ihop för vinter förvaring.
Det är ju öppet en stund i dag också (15:30-17:30) då Kalmar FF spelar mot Göteborg.
 
I kväll blir det magen och vaderna som ska tränas + cardio, vi sticker dit och tränar hela familjen och laddar inför en ny go vecka :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0