Min bror Jörgen

Tänkte skriva lite om min bror Jörgen som också är en träningstok precis som jag :)
Han är 2 år äldre än mig och jobbar heltid inom IT branchen, och är instruktör på Nordic club i Kalmar sedan 2005.
Han är ansvarig för Cross training programmet "crossfit" (se ett inspirerat pass på hans blogg) traningsvark.bloggplatsen.se
Han ansvarar för Easyline Bootcamp samt easyline passen och håller även i box and kickpassen.
Han håller ofta i gruppträningar för fotbollslag och han har kört fyra säsonger med Hossmos herrlag,han kör även mycket funktionell träning och jobbar på att sätta ihop ett nytt pass med en blandning av crossträning och yoga.
Inte nog med detta så är han gift med en "häst-tjej" så han är deltidsbonde också med många hästar hemma på gården där han gärna tar en ridtur när det finns tid,han har fler timmar på dygnet än dom flesta och sitter sällan still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0