2012

Nu är det nytt år och det är härligt tycker jag, det innebär alltid nya utmaningar och sånt gillar jag.Vi har varit på solsemester över jul/nyår och laddat batterierna inför detta året, jag har endast tränat 2 pass på ett litet mysigt gym med mycket trevligt folk, ägaren pratade om en "byggare" från deras land som just omkommit i en motorcykelolycka, en stor tragedi :(
Brukar alltid gå upp i vikt vid viloperioder speciellt när det är solsängsläge utomlands, så jag blev inte förvånad när vågen visade 120,3kg !! Måste även skriva om en ljudbok jag lyssnat på ("Jag är Zlatan Ibrahimovic".) som jag tycker ni ska lyssna på eller köpa boken,jag fick en helt annan bild av Zlatan efter detta,jag brukar normalt sett alltid somna vid ljudböcker men detta gick inte att sluta lyssna på, HELT SUVERÄNT BRA !!
Vi ses på gymmet ,)


Kommentarer
Postat av: Krisitna

Där ser man, bra lästips alltid användbart.

Angående vikt, ja är nog lätt att gå upp vid solsemsterar. Bäst att träna på då.............

2012-01-03 @ 20:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0