Fredag

  Då var det fredag igen, vilket kanonväder vi äntligen fått :) me like.
Nu stänger vi restaurangen i fyra veckor för lite semester, men jag kommer att vara på plats hela sommaren och laga mat till Trelleborg Rubore för dom kör för fullt i fabrikerna, jag kommer att finnas där mellan 05:00-09:00 sedan kör jag ut deras mat efter 9:30 och är tillbaka och diskar upp, om det är någon som behöver fylla på sina förråd, annars går det alltid bra att ringa mig på 0707-14 12 10.
Jag har själv provat det mesta inom kostillskott och proteiner och kan min sak, för en sak ska ni veta det räcker inte med att sälja sina produkter man MÅSTE använda sina produkter regelbundet för att kunna erbjuda sina kunder det bästa. Hos oss får kunden ALLTID provsmaka innan man handlar, hur kul är det att komma hem med en hink på 7kg som inte går att dricka.
 
 
För övrigt i veckan har det tillkommit fler och fler nya till gymmet och självklart är alla som vill välkomna till oss, inte bara PT-kunder till mig.

  Vi har haft tält uthyrning i Vickleby i veckan också hos en kund som hyr varje år med konstutställning, hon bor så fint mitt på landborgen med en jättefin trädgård och massor av fin konst " Galleri Landborg".
Även kört på med mina kundpass, trots att det varit lite lugnare då många gått på semester.
Vi kommer att blogga lite "semesterslappt" nu under några veckor, men vill passa på att önska alla en riktigt härlig och skön sommar.
Se till att ladda på era batterier nu för till hösten ska det tränas hårt igen !!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0