Konsultation

Den första konsultationen ( är kostnadsfri) jag har med mina klienter går vi igen behov mål ev skador osv med deras träning samt går igenom vad de äter och vad som ev kan förbättras eller ändras för att kunden ska nå sina mål.

Jag hade en sådan konsultation med två kunder förra veckan dom heter Jens och Marie, Jens har jag tränat tidigare då körde han ett pt-upplägg ihop med en kompis, men nu var det dax att titta lite närmare på deras matvanor.





Jens bor i Kalmar och jobbar på Byggmax, han tränar på Kraftverket och på Nova BK där han boxas, hans mål just nu är att börja tävla i boxning.
Marie bor med Jens i Kalmar och jobbar på Allpacha och tränar på Malkars hon vill tappa lite vikt och må bra samt bli lite starkare.

Så här blev det:


Frukost

Båda äter gröt till frukost samt kokt ägg vilket ger bra med fibrer och protein


Lunch

Det blir oftast 150gr nötfärs eller kyckling med fullkornspasta och broccoli eller spenat.

Mellanmål 

Proteindrink

Middag

Som lunch 

Kvällsmål

Någon form av protein typ omelett

Båda äter fiskolja och multivitamin

Jens är mjölkintollerant och dricker Olimps Whey Egg protein samt Vitargo under träningspasset och

EAAnabol xplode aminosyra

 

 

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0