Ny vecka och nya tag

Hoppas att eran helg varit bra och att ni är utvilade för en ny arbets och träningsvecka :)
Vill påminna om OLIMP kvällen som går av stapeln nästa vecka 28/3 kl 18:00 för er som inte anmält er är det hög tid på 0480-144 10.
Vi bjuder på mat och Therese från Göteborg kommer hit och håller ett föredrag, samt utlottningen av protein till ett värde av 1500kr om du mailat in rätt svar till [email protected] på frågan " På vilken plats kom Jimmy på SM 2011 i seniorklassen och i vilken viktklass tävlade han ?".
Förra veckan blev jag uppringd av ICA MAXI som hade ett roligt erbjudande till mig i mitten av April men det återkommer jag med om längre fram, när det närmar sig :))
Min helg har för övrigt bestått av kundpass både fredag och söndag, I fredags körde jag med Johan igen och med Marie och i söndags blev det ett pass med Filip och ett med Simon, bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0