Vecka 10

Har haft en kanonvecka trots att det varit ganska kallt och ruggigt väder men till helgen ska det tydligen bli varmare, det ser jag fram emot. Har haft tre nya kunder som jag haft konsultation med i veckan som heter Johan, Jens och Marie som jag har bokat med några pass dom de kommande veckorna.Vi har dessutom fått in en jätte duktig elev från Jenny- Nyström skolan som går Restaurang programmet och heter Fredrik, han ska vara hos oss i fyra veckor och är verkligen ordningsam punktlig och trevlig, det är alltid lika roligt när man träffar unga människor med härlig inställning till livet.
Har inte hunnit med någon egen träning alls då mina klienter får all gymtid och det har varit några kvälls beställningar men i torsdags blev det ett efterlängtat bröstpass, fredag blir det rygg och mitt älskade benpass på söndag:) Kan verkligen längta efter att få köra riktigt tunga benpass det är så jäkla gutt.
Ja just det sen va det ju det här med Gladiatorerna....
Jag blev tillfrågad av lärare till en 2:a klass i Bergavik-skolan om jag ville komma till dom som gladiator när de skulle ha gymnastik och köra gatloppet bla, gissa om det va roligt :) Ungarna är ju för härliga, till en början var dom ganska försiktiga och blyga men innan allt va slut hade jag en liten skara fans som ville klämma och känna och ställa massor av frågor. Jag hade ingen möjlighet själv att ta kort men så fort jag får dom som lärarna tog på evenemanget så ska jag lägga upp dom här så ni får se.
Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0