Fredag igen

En kanon vecka har passerat med MÅNGA kundpass, kör som regel alltid ett par kundpass varje vecka men som jag skrivit om innan så vill inte alla nämnas i bloggen av en eller annan anledning vilket vi givetvis respekterar.
  :)
 
 
Men dom som vill nämnas denna veckan är Linda S Elin S Lasse och Gerry som kört på med sin träning och det är jätte kul att följa deras utveckling,gick även igenom kost med Gerry och ska köra ett pass nästa vecka också. Sen ska jag köra med Marie & en kompis till henne på lördag morgon & sedan med Tea, det va ett tag sedan...kul kul 
 
 
 
 
Tea & Robin
 
 

 
 
 
Vad det gäller dieten så går det oförskämt bra, kört tidiga pass ( 03:30 ) på morgonen och min ordinarie träning mellan mina kunders pass på eftermiddagen, samt hunnit med några rejäla promenader :) det är något jag lägger in när det känns bra, går mycket mer på känska denna dieten och det funkar perfekt, kroppen svarar direkt,  sssååååå härligt.
 
I eftermiddag blir det " After work " på Larm med Per & Gunilla 
 
 
 
 
vi ska träffas redan kl 16:00.....det lär bli lugnt för min del ingen alkohol över huvudtaget......cola light och en bit fisk.
 
Lördag blir det egen träning & med Tea, sedan en fika på Öland som är planerad & till kvällen blir det middag i goda vänners lag med pasta och kycklingfile och Gino som dessert
 
( gamla bilder )
 
 
 
 
 
 
 
..Gino är en super god dessert tycker jag vi brukar riva mörk choklad över...mmuummmssss
 
 
Önskar alla bloggisar en trevlig helg :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0