Nutella

Nutella är inget jag äter till vardags men till proteinpannkakor med glass och färska bär är det ju onekligen hur gott som helst.
 
 
 
 
 
Riskakor med nutella är ju något som går direkt ut i blodet vid tex tävling, när det är dax att gå upp på scenen så ger de bra effekt.
 
 
 
 
 
Såg att philadelfia ost kommit ut med en smak av marabou, någon som testat ?
 
 
 
Kanska skulle funka till chees-kake,............
 
Oj oj oj vilket "chokladigt " inlägg detta blev.........man blir lite nojjig när man dietar, jag har ju tävlat och dietat många gånger och någon gång i början på -90 talet så fick jag "bak jä..len i mig mitt i dieten, jag bakade små kakor och bullar, sockarkakor och bröd i parti och minut, men åt inte en minsta lite kaka eller bulle smakade inte ens men njöt av att baka och känna dofterna.....mysko som lite plågeri....nå ja snart är det lördag....MMMAAATTT ......och GGOOOTTTIIISSS....men snart är det slut på ätar lördagarna...
inte många veckor kvar :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0