Fredag ......

......och jag är ledig från kl 09:00 i dag för att åka och hälsa på en kompis, det ska bli kul det va så himla länge sedan vi sågs. Det blir tåg både dit och hem, så skönt att kunna sitta och slappa och sova :)
 
Veckan har varit väldigt lugn för min del då jag känt av lite från halsen och avstått träning i och med det, men det blev träning i onsdags igen, dieten funkar bra och jag är precis under 100 kg nu.
 
Vår son går på Restaurang programmet första året och det bakas och lagas mat hela tiden, han kommer hem med äppelkaka, vallmo -frallor och bullar av alla dess slag i onsdags kom han hem med kanelbullar och vaniljbullar.....
.....mmmmm vad det är surt att motstå....men vi la några i fysen så det MÅSTE bli en eller två bullar på lördag.
 
 
Kul att han trivs på programmet och att vi delar ett intresse kring bakning och matlagning :)
 
 
Lasse som jag skrivit om innan är en "yber" pigg 74 åring från Nybro som är så härlig att träna han är på ett strålande humör och sjunger och trallar genom hela träningen trots en stroke för några år sedan.
 
 
 
Han storm trivs med att träna och vill köra ett pass extra i veckan till vintern, han har ökat 25% i styrka sedan vi började träna och gör jätte fina framsteg.
 
 
Hoppas alla får en trevlig helg :)
 
Vi har öppet på söndag mellan 15:00-17:30 då Kalmar FF ska spela mot Åtvidaberg
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0