Fredag

   Helg igen och en kanon vecka har passerat med fler nya kunder till gymmet vi hälsar,Magnus Fredrik Henrik & Mattias välkomna :) har tränat med mina fasta kunder också där 
Johan gör så fina framsteg hela tiden vilket är kanon kul ....bra kämpat.
I helgen blir det bara jag och sonen hemma då Anna och  Linda ( vår dotter) Annas syster och hennes dotter och  svärmor ska till Stockholm titta på Dirty Dancing på China teatern och shoppa kan jag tro.
Dom åkte redan i morse och kommer hem på söndag kväll igen.
 
 
 
Själv ska jag jobba på lördag på Odd Fellow huset med "Rebecca damerna" som beställt gravad lax med stuvad potatis och hovmästarsås
 
 
.....denna bilden är från ett tidigare tillfälle när vi serverat där.
 
Det blir träning också både lördag och söndag morgon samt söndag kväll och eventuellt ett bio besök med sonen
 
 
 
 
Trevlig helg alla goa människor 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0